torstai 22. marraskuuta 2012

Rottakakkua, sukkaa, akuja ja siivousta

Taas tulee kirjoitus melkein viikon myöhässä. Ei vaan aika riitä, pitäisi olla enemmän tunteja päivässä tai sitten lopettaa nukkuminen, sekin vähä mitä nykyään ehtii nukkumaan.
Teemun kanssa tänään kirjoiteltiin siitä, että ihmisillä on täysin puhti poissa, harmaa ilma vaikuttaa meihin yleensä niin. Tosin meikäläisellä ei ole ollut varaa menettää energiaa, sen verran paljon on ollut menoja ja tekemistä. Rapinakin on aloitettu, mutta jos aikoinaan olisin saanut materiaalia dead lineen mennessä, olisi sekin varmasti ollut jo valmis, mutta nyt sekin seisoo taas pari päivää. Ensi sunnuntaille olin ajatellut oikeasti vapaapäivää, mutta turha luulo, päivä kuluu Rapinaa väsäillessä. Onneksi olen saanut lehdelle jatkajan, vaikka apuna artikkelien metsästyksessä olen luvannutkin olla edelleen.

Juu mutta tosiaan viime lauantaina, kuinkas ollakaan, olin taas matkalla Helsinkiin Pukinmäkeen. Tällä kertaa emme olleet Tiinan kanssa menossa näyttelyyn vaan ihan vaan Ilvekselle synttäreitä viettämään.

Kaikkien herkkujen jälkeen pöytään tuotiin synttärikakku a la Ellu. Eli tietenkin sinisävyinen kuorrutus, johon sankari itse oli valanut valkosuklaasta ihanat rotat. Minä ryöstin russian buff suklaarotan kera täytekakkusiivun, ja kyllä oli hyvää. No joo annoin Tiinalle rotastani hännän ja pään, ne kun olivat vähän luisia...

Nami nami
Ilta meni nopeasti... mutta hei ootteko koskaan olleet syntymäpäivillä, missä muutkin saavat lahjoja kuin itse synttärisankari. No minulle tämä oli ensimmäinen kerta :D Sain sankarilta itseltään pinkkimustat sukat, jotkut ne vaan osaa!

Kadehtikaa vaan ystävät hyvät :D
Roosalla syntyi Mc-poikue, josta minulle ja Lefulle tuli kaksi typystä. Roosa oli kuskannut tyttelit Elinalla etukäteen, joten sainkin helposti napattua ne paluumatkalle kotiturkusseen mukaan.

Lefun käkkärä

Zaya's McNuggets alias Nugetti

Apuva mulla on aku, agoutirääpäle...
Puolen yön jälkeen oltiin vasta kotona ja se vaikuttikin siihen, ettei sunnuntaina noustu kovin aikaisin eikä käyntiin pääaseminenkään käynyt kovin helposti. Pakko se oli kuiteskin pari linnaa siivota ja yhdistää uudet tytöt laumaan. Helpostihan ne akut sinne uppoivat!

Kahden linnan siivoamiseen menee koko päivä...
Akukuvat otti Roosa Peltola, kiitos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti